SJUKIS

Matte märkte att jag började bli lite hänig redan kvällen innan vi for till gotland och på morgonen efter resdagen så måde jag inte alls bra, matte sa att jag antagligen hade feber så jag fiock ligga mycket i mattes famn inlindad i en filt så jag inte skulle frysa. Senare på eftermiddagen så började jag känna mig lite piggare så matte och hennes mamma tog fram vår utebur(!) Vi har tydligen en sån där! Så fick vi komma ut en stund och äta lite gräs. Och jag var piggare när jag fick komma ut men sen blev jag så trött igen så då fick jag komma in igen. Mormor var en gullig typ och ordnade med mat och vatten i min hörna så jag skulle slippa resa mig!
Men när jag vaknade dagen efter så var jag frisk som en nötkärna!
/Alpha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0