STRANDEN

Matte tyckte synd om oss som får vara inne så mycket så vi fick följa med och mysa på stranden! Matte och
hennes kompisar hade köpt pizza att smaska på, och hon måste ju variot dum som tänkte att dem inte skulle dela med sig!! Så det blev en tur i transportburen denna dag, som vi förövrigt tycker är väldigt spännande!
//Alpha & Beta

 
 
Beta spanar in en pizza bit! HAHA när matte tittade bort så passade jag på att springa fram och ta tag i pizza biten och försökte dra med den hela vägen in i transportburen för att gömma den för matte! Men jag var inte riktigt snabb så matte såg mig och började skrika att hon inte ville ha sand på pizzan så jag fick släppa :(
Jag va ju SÅÅ nära!  /Beta
 
Alpha kunde inte hålla sig och var tvungen att kolla efter vad det fanns för godsaker på filten! 
Hittade grönsaker med stark sås som jag egentligen inte fick lov att äta av matte för hon sa att jag skulle få ont i magen, men de va ju super gott, så jag tuggade i mig när matte inte såg! Sen tillslut gav hon upp och lät mig äta! /Apha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0