Trubbel i paradiset

Vi har just nu en stor diskution vid hängmatte-huset som matte gjort till oss. Beta har nämligen lagt beslag på den och de tycker inte jag är riktigt rättvist. Jag vill oxå va där!
Men Beta började ju självklart och hacka tänderna, så jag gick och åt på nektarinen vi fick innan.
Efter några bett blir jag arg och springer tillbaka i världens fart, men då blev hon jätte arg :O
Så spenderar just nu min tid med att visa mitt stora missnöje genom att springa rundor på golvet in och ut i alla hörn för att emellan åt stanna upp och retas!
Matte är måttligt road över mitt oväsen då hon försöker sova, men de får hon ta.
Jag e ARG!!!
/ Alpha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0