Alpha säger hej


Hej Hej, det är då jag som e Alpha. Jag föredrar att sitta i mattes knä och mysa och kan göra de hur länge som hällst, och som tack så slickar jag på hennes hand vid jämna mellenrum, de tycker vi båda är mysigt. Jag brukar oxå gå på upptäcksfärd. Ibland själv men oftast så gör jag och Beta de tillsammans! Jag kanske inte är busigast men jag är väldigt högljud, skulle matte glömma ge oss frukost på morgonen eller ens tänka tanken att göra sig egen frukost först då måste man ju säga ifrån på skarpen. Jag är oxå väldigt duktig på att berätta vad jag inte tycker om, typ som att klippa klorna. Då skriker jag så fort matte tar fram saxen, men matte säger att jag börjar bli bättre på det oxå får man godis efteråt! Mat är typ de bästa jag vet, och det näst bästa är den gosiga bädden. Matte köpte den till oss, men jag har lagt beslag på den, så nu e den MIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0