Beta säger hej

Hejan! Det är jag som är Beta, jag är den busigaste av oss två. Själv så tycker jag att jag e AWSOME typ de coolaste marsvinet i hela världen, men jag tror att matte tycker jag e lite för awsome ibland när jag e ute på upptäcktsfärd. Förutom mat så brukar jag roa mig med att vara på golvet och upptäcka nya saker. Oftast tar jag Alpha med mig men när hon ligger och sover så går jag själv. Jag hittar jämt något nytt att tugga på men då blir matte arg, och då brukar hon kleta på en smörja som smakar BLÄÄ, och då måste jag ju hitta något nytt att gnaga på! Matte brukar försöka stimulera mig med att ge mig lådor och hänga gurkor i snören och de e de bästa jag vet, men att aktivt marsvin som jag hade nog egentligen behövt ett springband. Matte brukar berätta för mig hur bortskämd jag är det är tydligen inte alla marsvin som har 25 kvadratmeter att springa omkring på. Tänk om jag hade varit ett bur marsvin, hur skulle de gå jag som är så aktiv!
Hejan! Det är jag som är Beta, jag är den busigaste av oss två. Själv så tycker jag att jag e AWSOME typ de coolaste marsvinet i hela världen, men jag tror att matte tycker jag e lite för awsome ibland när jag e ute på upptäcktsfärd. Förutom mat så brukar jag roa mig med att vara på golvet och upptäcka nya saker. Oftast tar jag Alpha med mig men när hon ligger och sover så går jag själv. Jag hittar jämt något nytt att tugga på men då blir matte arg, och då brukar hon kleta på en smörja som smakar BLÄÄ, och då måste jag ju hitta något nytt att gnaga på! Matte brukar försöka stimulera mig med att ge mig lådor och hänga gurkor i snören och de e de bästa jag vet, men att aktivt marsvin som jag hade nog egentligen behövt ett springband. Matte brukar berätta för mig hur bortskämd jag är det är tydligen inte alla marsvin som har 25 kvadratmeter att springa omkring på. Tänk om jag hade varit ett bur marsvin, hur skulle de gå jag som är så aktiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0