Gaalet

Sitter och har kvällsmys med matte, super mysigt! vi varvar massa lek och hopp med mys! Vi har fått en egen platts med en filt på halva soffan, just nu försöker jag tugga på mattes data sladd men hon kommer på mig HELA tiden :( åhh jag får aldrig tag i den! Pasar på att jaga runta Alpha lite oxå nu när vi ändå är i full gång, massa lek på filten blir massa hopp till följd av burrningar och krålandes så matte skrattar åt oss!  Passar på a
tt springa upp och ner från mattes knä oxå, de e super roligt, så är det något konstigt i texten så är det mitt fel, för jag försökte hjälpa matte lite med skrivandet, men det var tydligen inte så lätt med små tassar! Matte blirlite sur oxå när jag föröker knappa in saker, "stå inte på datorn" säger hon, men jahaaa hur är det  då tänkt att vi ska kunna blogga!
Sen har vi haft massa mys oxå, Alpha fick ligga i mattes tröja och jag tycker ju inte så mkt om att ligga still så jag gick mest omkring på filten! Alpha somnade på mattes hand innan så matte kunde inte knappa på sin dator HAHA OTUUR!!!
Fick prova nytt godis idag! En orange liten boll som matte sa man måste skala innan man äter, sååå himla onödigt, vi bille ju ha den med en gång! GOTT va de oxå när vi väl fick de, oj som vi mumsade, clementin hette de visst! sen tog den slut :( så vi va tvungna att hoppa upp i mattes knä och VERKLIGEN kolla, men där fanns inte mer!

Nu är snart kvällen slut och det är dags för lilla familjen att sova! HAHA tror matte ja, vi brukar ta ett källs race och lite mat innan vi går och lägger oss iaf!
 
// BETA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0